Dödligt varmt ute

Fy vad varmt det är ute nu! :o Svettas ihjäl på jobbet ju. :o Åh, jag vill så himla gärna åka och bada. :( Men jag klarar inte av att bada på stränder där det är mycket folk. :( Fan också! -.- Hade jag bara sett bra ut så hade jag kunnat åka och bada, men nu är ju inte läget så. :/ Kan i alla fall inte bada i Sverige, haha. :P Bara om det inte är någon annan där. xD

Förlåt för at jag är den jag är. Men min rädsla förföljer mig, liksom innan var mitt liv så meningslöst och jag hade hemska planer för framtiden. Jag har de än idag, ifall att det aldrig blir bättre. Förlåt för att jag är rädd, förlåt för att jag har svårt att tro. Men det är jävligt jobbigt för mig också att jämt vara så rädd för att bli lämnad, det har ju hänt så många gånger. Förlorat nästan alla mina vänner och kompisar, så det är ju egentligen förståeligt.

Åh, vill ha råttor förresten! :o Nu ska jag lägga mig i sängen och gosa med mina gosedjur. :) Kommer somna fort idag btw, haha. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0