-

Jag har sjukligt trist nu och sitter och lyssnar på Sick Puppies. Jag ska snart äta mellis, och godis. xD haha, godiset får jag käka för att få tiden att gå lite. o_o xD

Just det! Jag blev lite sugen på att rollspela. :D På s.s (stallet.se). :D Jag har också startat en Nalle/gosedjurs-tråd där vi diskuterar och pratar om våra älskade gosedjur och nallar. xD Fick lära mig några ord på japanska samtidigt också. xD Lärde mig orden Kuso och Oyasumi. xD Över 100 inlägg finns det i min nalle-tråd. :D Coolt. xD

Ehm jag ska försöka komma på en liten story till ett rollspel nu. o_o Så kanske man kan testa att rolla med någon, fast rollspelen är typ komplicerade. xD Så jag får lära mig hur man gör. o_o

Btw, jag älskar s.s! :D Människorna där är så trevliga. :D Finns ju otrevliga också men folk drygar inte sönder i forumen och och sådant. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0