Trött

Jag har inte ens orkat öppna psykologiboken idag. Jag orkar inte, är för trött. Orkar verkligen ingenting. Funderar på att inte dra till skolan alls imorgon. Jag vet inte om jag orkar. Men hade ju varit bra om man inte missade psykologilektionen. :/ De andra lektionerna vet jag inte om de är så viktiga, så jag får fundera på saken. :P

Men måste ju ändå till um imorgon, men vet dock inte hur det blir med skolan. Har dessutom haft ont i magen så kanske inte så kul att vara i skolan just då. o_o

Ska väl försöka sova snart och innan det fundera på hur jag ska göra med morgondagen.

Jag hoppas det går bra på um imorgon, måste våga säga hur jag mår. För nej, det här blir inte bättre, det ser jag ju själv. Förstår inte varför jag försöker intala mig att det blir bättre för jag ser ju själv hur det går. Liksom titta, nu orkar jag knappt gå till skolan ens. -.- Dessutom har jag skjutit upp de där läxorna sen förra året, fick ju dem någon gång i höst och har ännu inte gjort dem. Så nej, något måste göras åt det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0