Trött som vanligt

Idag var jag till skolan och det gick bra. :) På psykologn såg vi en film om psykopati. :) Filmen var verkligen spännande. :D Nästa lektion skulle vi gå in lite mer på narcissism eller hur fan det stavas. :) Spännande, spännande! :D Haha, psykologi är lätt det roligase ämnet! :D

Känner mig rätt hängig idag och ha huvudverk. Tror att jag är på väg att bli förkyld. -.- Inte bra. 
  Btw känns det som om jag missat en jävla massa i skolan och jag bara orkar inte ta tag i alla läxor och det som jag har missat! Jag orkar verkligen inte. :o Orkar typ ingenting, det är så sjukt, det är nästan läskigt! :o Jag orkar inte bry mig om hur jag ser ut, orkar knappt umgås med någon, orkar inte plugga, orkar inte gå på konsert, orkar ingen festival, orkar inte åka och t.ex. shoppa och jag orkar inte övningsköra.

Jag vill liksom bara ta det lugnt hela tiden, t,ex, se på tv, sova, sitta vid datorn. Snacka om att känna sig tired varenda dag! -.- Och det är fan jobbigt att känna så varje dag.

Ska snart åka iväg hem till mamma så uppdaterar väl bloggen ikväll kanske, eller imorgon. :) Bye! ^^



Nallen beskriver bra hur jag känner mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0