Trött, men inte uttråkad

Känner mig aningen trött idag. Försov mig som vanligt (börjar kännas som om det är ganska vanligt för mig nu o_o) och missade såklart psykologin. -.- Men men, ser man från den ljusa sidan fick jag sova en timme extra. :D

Just nu sitter jag och rollspelar, mailrollar på s.s. :D Superkul, karaktären jag spelar heter Roxana, det uttalas alltså med ett n och inte som Rox-anna. :D Rollspelet handlar om en varulvsflock som har en flockledare som planerar att ta över staden Chan. Asco som är en flicka i flocken tycker inte alls om flockledaren och vill stoppa hans planer. Hon går även i skolan, är 16 år och har en bror och e arbetar hårt på lektionerna och får därför aldrig hemläxor vilket de andra i klassen stör sig på.

Haha, det är lite vad rollet handlar om. :P Jag spelar tjej, en människa. :) Roxana går i samma klass som Asco och har svårt för matematik och är ganska skoltrött, hon vill hellre umgås med vänner än att sitta framför skolbänken varje dag. Annars är hon en väldigt hj'lpsam tjej och är vän med Asco även om Asco kan retas med henne ibland.

Haha, låter kanske tråkigt att rollspela men det är rätt kul. :D Lite som att skriva en novell eller något förutom att det är flera deltagare i det hela. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0