Tråkdag

Fick sluta tidigare idag i skolan p.g.a. ena lektionen var inställd. Det är typ ca 35 elever som ska gå den kursen. :S Mer än hälften är elever jag inte tycker om så mycket. -.- Känns ju kul, not. Fan fick panik när jag fick reda på det. För vi kommer ha jättemycket muntligt och jag hatar muntligt.
Lol, bröt ju nästan ihop inför en sådan här redovisning förut för att jag tyckte det kändes så hemskt. Nu blir det ju ännu värre när jag inte har någon där som jag känner. -.-

Deppdag idag då. Ska lägga pussel när jag kommer hem till mamma, det är i alla fall roligt och man fokuserar på annat. :)

Fyfan vad jag är trött på allt. -.- Vill bara sova bort en massa år nu. Och UF-företaget, herregud så tråkigt! Vill bara kunna skita i den för att det är så otroligt tråkigt. -.-

Nej, nu har jag supertråkigt. -.- Men funderar på att åka in till stan imorgon, behöver en kortare stav till tungan. :) Funderar också på att ha de blåa kulorna på den då. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0