Tillsammans klarar vi det

Fan vad jag saknar dig! <3 Känns så jävla hemskt att vi inte är sådär nära längre. Lova mig att försöka och kämpa. <3 Du är bland det finaste som finns, jag förstår inte vad fan som hände. Förstår inte hur det kunde hända! :o Men vi har varit med om det här tidigare, så visst klarar vi det? <3 Visst reser vi oss upp tillsammans och ställer oss nära varandra?

Jag hade aldrig förlåtit mig om vi gled isär, aldrig. För ibland känns det som om du är det enda jag har, det enda som betyder något för mig. Men en sak är säker - Du är bland det mest värdefulla jag har. <3 Jag menar det fullt ut, A. <3

Visst klarar vi det här? tTillsammans kan vi kämpa oss närmre än någonsin. <3

Glöm aldrig det, du betyder mer än vad du tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0