Summering och planer

Okej, alla andra har gjort någon slags summering av 2010 så tänkte att jag också skulle lägga in en liten summering och lite planer inför 2011. :D So, lets start! :D

Det jag gjorde 2010
- Förlorade 2 vänner
- Piercade underläppen (centrerad)
- Gick på Metaltown 2010 för första gången
- Träffade A på Metaltown + M
- Var på Kreta en vecka med några i familjen
- Träffade A i juli
- Började tredje året i gymnasiet
- Köpte min kompaktkamera Canon Powershot S90
- Gick på festivalen Moshpit Open
- Piercade tungan
- Started to feel bad (you know, anxiety and pain.)
- Träffade A

Yes, det var mitt år 2010. :P

Planer inför 2011
- Gå på Metaltown 2011 om jag kan m.m.
- Gå på Moshpit Open 2011 (om bra band kommer)
- Träffa M och A på Metaltown ifall de ska dit, och om jag ska dit
- Börja någon djurutbildning så att jag kan arbeta i djuraffär
- Försöka hitta lyckan och börja må bättre
- Börja träna minst en gång i veckan

Haha, det var de planerna jag har. o_o xD Sen får vi se hur det går med dem. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0