Stan

I lördags var jag i stan! ^^ Gick först till Simon på Plain Pain eller vad det nu heter och skulle byta piercing i tungan men han var inte där, sedan tog jag tunnelbanan till ANT men Tyron var inte där. xD Då tipsade en av tatuerarna mig att gå till Calm så jag ringde H efter en vägbeskrivning dit och hittade till slut studion. ^^

Så jag gick in där och wow! Man kände sig välkommen så fort man kom in till studion. :o xD Alla som var där var supertrevliga och de sade att det ofta kommer folk dit under helger som aldrig varit där och frågade mig hur jag hade hittat dit. :P
Men de bytte i alla fall tungpiercingen, fick en 12a. :) Och den passar perfekt. :D Precis som han sa. xD Åtminstone än så länge. xD Nu känns det nästan lite skumt att inte ha en jättelång stav  tungan. o_o Dessutom böt jag till härliga blåa kulor! :D xD Kanske lägger in bild på piercingen sen, kanske. xD

Kan ju passa på att säga att om du vill pierca dig i stockholm så ska du lätt gå till Plain pain (minns inte om det heter pain plain eller plain pain xD) vid Bluefox, ANT i gamla stan eller Calm. :D Grymma piercingstudios som jag varmt rekommenderar! ^^

Nu ska jag sociala mig med a, han kallade mgi snäckan idag som hämnd för att jag kallade honom pedofil. xD Nu undrar ni säkert hur det kom sig att jag kallade honom pedofil och det började med att han sa att han var en man. Men jag anser att man är en man när man är vuxen, alltså runt 30 och uppåt, eller typ 26 och uppåt och han är ju inte så gammal. xD Men han envisades med att han var en man så jag skrev "Hej pedofil" och formulerade det hela såhär: Han är man, då är han runt 30-40 år. xD Då hämnades han genom att kalla mig snäckan. o_o Visst är vi snälla mot varandra? :D xD
Haha, men det var kul att retas lite, som A kanske märker ibland så gillar jag att retas med honom bara för att han är söstast och bäst i världen. xD <3

Så, nu har sötnosen väntat länge på att jag ska svara på msn så nu får jag lov att svara honom. ^^ Bye! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0