Sommaren räddad!

Inatt gick jag och lade mig vid 4.30 och vaknade nu vid 12 och åt frukost. Är sjukt trött. :o

Btw, I have some good news! :D Det kanske blir metaltown i år, nu 2011 alltså. :P Fan vad kul! :D Alla jag åkte dit med förra sommaren ville dit i år igen. :D Yay! :D Hoppas A också ska dit, då kan jag träffa honom där. :) Ska träffa M också om vi åker dit. :D

Så sommaren blir kanske räddad trots allt. :D

Känner mig inte nedstämd just nu faktiskt och blev på bättre humör igår kväll också. :) Vi såg på fyrverkerier hos O och de skjöt också fyrverkerier. :) Aaw, tyckte så hemskt synd om fåglarna som flög i ren panik iväg från träden när de hörde smällarna. :(

Vill skaffa råttor. o_o Men jag tror jag hade tröttnat efter ett tag kanske. :/ Men katter är et måste att skaffa någon gång. :D <3

Nu ska jag lyssna på musik och tända lampan så att jag ser vad jag skriver. xD
Btw, fyllde 19 år inatt. o_o Haha, känns fortfarande som om jag bara är 17 eller 16. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0