Skolan har börjat

Nu har skolan börjat, den började igår. Känner mig trött. Men det var en ny kurs som åtminstone verkade någorlunda rolig. :)

Gick till skolan utan fixat hår, helt otroligt. :o Men jag orkade fan inte bry mig, orkar fortfarande inte bry mig.

Just nu har jag supertråkigt. Kollat lite på Ebay efter gosedjur. :) xD lol, men det kan vara väldigt billigt där ibland ju. :P Och aa, ville bara kolla lite. ^^

Imorgon har jag en lektion jag inte ens vet var den är eller vilken lärare jag har, ingen annan visste heller och jag fick inte tga på läraren. Mycket information man får va? -.- Plus att jag har lektionen på morgonen men läraren sa att vi får gå imorgon och leta upp var lektionen ska vara. Haha lol, sämst jävla information dem har på min skola. xD

Btw så har jag känt mig nere typ hela dagen idag. o_o Liksom så for jag får en stund att börjar jag känna mig ledsen och tårarna vill krypa fram, men jag skjuter bort känslorna så mycket jag kan. ^^

Nu ska jag spela lite mahjong. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0