Saknar dig!

Angående förra inlägget så menade jag inte att jag skippade skolan p.g.a. bulan i ljumsken. xD Eller det är inte en bula men svårt att förklara men jävligt ont gör det i alla fall. :P

Och nu till en helt annan sak. Jag saknar A! <3 Har ni någonsin saknat en person så mycket att ni bara vill gråta och krama om personen? Har ni någon gång saknat någon så mycket att det gör ont inom er? Saknar A otroligt mycket just nu! <3 Vill bara få känna hans närhet och krama honom jätte länge! <3 Älskar dig, A. Du är bäst. :) Du är bland det bästa som finns. <3

Älskar dig, A. <3 Hoppas lite på att du ska till metaltown (lär säkert inte få med någon till getaway rock) så då kan jag träffa dig där. Naaw, hans kramar är bäst btw! :'D

Nu sitter jag och gosar med min nalle och saknar A och lyssnar på Linkin Park. ^^ Haha, ska snart sova. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0