Orklös

Idag har jag sovit länge, sedan klockan 13.00 gick jag till Lindex och handlade smått som jag behövde. Efter det har jag endast suttit framför datorn. Grymt tråkigt kan jag lova. -.-

Så min dag har varit sjukt tråkig. Orkar inte skriva nu vad jag gjorde igår och i fredags , skriver ett inlägg om det senare.

Nu sitter jag här och har jätte tråkigt, känner att jag säkerrligen gått upp några kilo i vikt också men jag vågar inte väga mig och se. Ska försöka orka träna lite efter att operationssåret är bra och så. :)
Känns hemskt att jag har gått upp i vikt, magen är ju som en stor bomb. -.- Men samtidigt orkar jag inte bry mig så mycket, den här jävla energin verkar inte komma tillbaka alls. Vet inte vad fan jag ska göra. -.- får väl som um sa gå till någon riktig psykolog. Men liksom, vad ska dem göra? :S

Energin är helt gone och har varit det länge nu. Tappat räkningen på hur många månader. Det hjälper inte att tvinga sig till att göra massa saker ändå, för då känner man bara en besvikelse att det inte alls var så roligt. Har dock inte känt mig nedstämd på ett litet tag nu, känner mig mer tom inombords, orklös. Känner varken lycka eller sorg, varken glädje eller ledsamhet. Tom helt enkelt.

Skolan går inte så jättebra heller längre, orkar inte ta tag i läxorna och jag ligger efter i en del ämnen men orkar inte plugga. Fan, var i helvete tog orken vägen? Hur fan får man tillbaka den? -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0