Operation

Som jag tidigare skrev har jag en böld vid ljumsken, yttre blygdläppen närmare bestämt. Så, jag gick till vårdcentralen igår och fick en tid dit idag. Men, när jag kom dit så visade sig det att bedövningen de hade inte skulle hjälpa mycket och att de inte kunde göra något där så de skickade mig till sjukhus. Väl på sjukhuset fick jag gå till en gynekolog efter att ha väntat i flera timmar vid akuten. Där bestämde de att jag skulle få sövas ner och gå till operatonsalen där de sedan fick tömma bölden som var väldigt infekterad.

Så sedan gick jag till operationsavdelningen där man då fick byta om m.m. Därefter hamnade jag i ett rum där narkosläkarna var. Gissa vad? jag fick ta ut min piercing i läppen p.g.a. att de skulle sticka ner en slang i halsen medan jag sov, vet inte vad det var för slang men aja. :P Egentligen skulle jag ha behövt ta ut den i tungan och överläppen också men jag fick inte bort dem så jag fick ha kvar dem.

Och tror ni kirurgläkaren gillade mina piercingar? xD Han var extremt anti mot dem och frågade ifall jag hade haft infektioner i dem och jag svarade att jag hade haft en jävla massa problem med ögonbrynspiercingen. Sedan sa han att den i ögonbrynet var den bästa jag hade och att han ville att jag skulle tänka över det här med mina piercingar om jag eventuellt skulla plocka ut alla när jag läst på lite om infektioner m.m. xD

Sedan predikade han om hur farligt det är med piercingar och han stod och sade "Du vet att du har större risk för infektioner p.g.a. dina sjukdomar? Det är nästan livsfarligt, speciellt de i läppen och tungan. Jag avråder dig starkt att ta ur dem och ska du behålla en så behåll den i ögonbrynet. Du får förresten Aldrig pierca dig i underlivet, alltså göra en genital piercing! Det kan vara extremt farligt för dig! Så tänk aldrig ens tanken, okej?". xD Liksom lol, tror han att jag tänker ta ur de eller? xD Någon annan där var inte anti mot dem utan brydde sig inte om de men han var verkligen jätte anti piercingar. xD

Efter det lilla predikandet han gjorde om mina piercingar fick jag åka in till operationssalen där jag sedan fick smärtstillande (vet inte varför, men aja xD) som gjorde mig jävligt yr, hela taket rörde på sig fram och tillbaka och sedan sövde de ner mig. :P Så aa, idag ha jag typ opererats, nästan. xD De fick också sy, så jag ska ta ut stygnen nästa vecka på måndag hos en gynekolog. :) De hade tydligen lagt någon plast mellan också så att det inte växer igen, fattade inte vad de menade riktigt men de skulle typ ta bort den sen. :P

Har inte vågat kolla hur det ser ut nu efteråt men läkaren sa att det inte ser så fint ut just nu så att jag inte blir rädd när jag ser det sen. xD Scary, måste liksom "plåstra" om den och gör rent varje dag. o_o

Så, detta var min dag. xD En lång och händelserik dag, dock vra det ju inga roliga händelser. :( xD Men nu är jag kvitt problemet i alla fall och det är ju bra nu. :D Fick engångsdos av penicillin också, eller hur det nu stavas. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0