Nyklippt, nästan

Just ja! I tisdags var jag till frisören och klippte mig! :D Klippte mycket uppklippt. :) Skönt, då är det äntligen lättare att fixa håret! :D Hon klippe också de slitna topparna och klippte dte lite kortare. :)

Kände mig faktiskt jäkligt nöjd för en gång skull. :o :D Skönt. ^^ Får gå till henne och klippa mig innan metaltown sen också, så att det ser bra ut då med. xD

Dock lite dyrt att klippa sig där, 360 kr. Men men, it worth it. :) Brukar ändå inte gå till frisören mer än ca 2 gånger per år. :)



Btw, skrev ju att one size-kjolen säkert passar mig också - Jag gillar att alla deras modeller inte är pinnsmala! :D Samma med Shock, få av deras modeller är pinnsmala som t.ex. H&Ms modeller m.m. :) Jag menar, det är ju grymt att de kan ta in lite rundare som har former och så. :D Alla säger ju att kvinnorna ska ha former så. xD (okej inte alla, men ni fattar)


Shock är nog den enda som jag sett som inte har många pinnsmala modeller alls, nästan alla deras modeller är normala eller hur man nu ska beskriva och vissa har liksom mer former och så. :) That's great! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0