Internet-shoppat

Yes, idag har jag internet-shoppat! :D Från underbara sidan www.kawaiidesign.se! :D Köpte en lila My Little Pony-tröja och en svart tröja med typ godisskelett. :P Påminde mig om märket Bleeding Star faktiskt. :) Sedan köpte jag en svart tyllkjol. :D Hade svårt att bestämma mig för vilken kjol jag skulle ha och en kjol jag ville ha fanns inte i min storlek. :) Så fick bli en enkel, kort, svart. ^^ Hoppas den passar, det var one size på den. :P Men det är ju elastisk linning på dem. :) Och dessutom såg modellen itne jätte smal ut som hade den så om den passar henne bör den passa mig. :P

Tycker att de har super fina kläder! :D Gillar dock inte riktigt deras nya T-shirtar. :/ De ser lite tråkiga ut. Sen tycker jag att det står för lite info om deras varor, t.ex. om M/L är stor eller inte. För märken som Hell Bunny, Bleeding Star är oftast mindre i storlekarna. Köpte en i M förut och fasen vad tight den satt! :o xD De har ju ingen infoo m vilka märken det är heller. :P Ska nog maila henne och skriva det så kanske de förbättrar infon mer. :D

Ville egentligen köpa ett bälte också, nitskärp, fast med nitar i regnbågsfärger men fanns inte i storlekar. :P Var bara de små storlekarna kvar tyvärr.

Blev grymt sugen på att köpa kläder från My Hysteria också, älskar Bleeding Stars tröjor. :D De har så grymt snygga. :D Fast det har jag inte råd med. :P

Men jag gillar att internet-shoppa. :D Vill ha mer speciella kläder eller vad man ska säga. :P H&M, Lindex m.m. har ju inte riktigt sådana kläder jag vill bära. :P Utan det jag vill ha finns på internet. ^^ That's why I like to online shop! :D xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0