Igår, idag

Jag saknar de gamla tiderna lite. Liksom allt känns så tråkigt nu. -.- Saknar de tiderna vi åkte till stan och shoppade. Det var så mysigt, liksom gå runt i alla affärerna och titta och köpa något om man hittade något. Vill fan åka dit igen snart och shoppa lite. :)

Blä, skolan börjar snart. Jag pallar fan inte skolan. Orkar inte göra de där 5 läxorna som väntar på att bli gjorda. Jag orkar verkligen inte. Idag är en dålig dag. Orkar ingenting, vill ingenting, bara sova bort allt. Det hade varit skönt. :)

Sämst dag idag. Vet inte vad jag ska hitta på, blir väl att deppa hela dagen.

Igår var det kul, var hos S och det var jag och H och två andra där. :) Vi satt mest och patade och så körde vi någon "Jag har aldrig"-lek. Den var rätt kul. ^^ xD Sen fixade S några drinkar, smakade gott och de såg coola ut. :P xD Men de var fina. :)

Och idag säger jag "Life is sad". Drömde btw om Jay Smith inatt också, han hade haft spelning på min förra skola. xD Och jag hade två nya vänner och vi hade superkul, hela idol grejen var på vår skola. o_o Alltså när de åker till oliak städer fast då åkte de till min skola och tävlade. XD Skum dröm. xD

Aja, skriver väl mer sedan. Saknar A också förresten. <3 Varför är han så fin? Han är finast i världen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0