Hemma

Idag stannade jag hemma från skolan, orkade inte gå till skolan och hade superont på bulan i ljumsken.

Idag sov jag fram till klockan 11.00 och åt sedan frukost. Sedan satte jag mig och betalade mina räkningar. Efter det kikade jag in lite vilka band som kommer till vilken festival. Och gissa vad! :o Getaway rock festival har ju bästa banden!!! :D :D :D

Jag vill lätt gå på getaway rock! :D Känner typ bara till några få som ska spela på metaltown och har typ bara tre band jag vill se där.

De jag vill se på getaway rock är Sonata Arctica, Bullet for my valentine, Evergrey och Heaven shall burn! :D Sjukt grymma band. :D Så nu vill jag nog mest dit faktiskt. :) Men O och min bror vill till metaltown så jag får väl se vad som blir av helt enkelt. :)

Men hade varit nice att gå på Getaway rock! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0