Dålig uppdatering

För det första måste jag medge at jag har haft dålig uppdatering på sistone. o_o Men det ska bli bättre med det hoppas jag. xD

För det andra så är jag sjukt trött på det mesta. Mest skolan, har ingen ork att plugga. Har en läxa i Psykologi B att läsa på om de 4 olika perspektiven tills imorgon men jag orkar inte, än. Har en läxa till på fredag men jag har inte orkat läsa på. Jag har 5 uppgifter i en kurs som jag ligger efter med men jag har inte orkat göra dem. Kort sagt så har min energi försvunnit.

Jag orkar knappt ens gå till skolan, vill bara ligga hemma och sova. Känner mig utmattad. o_o
Imorgon ska jag till UM. o_o Scary. o_o xD

Jag orkar tyvärr inte skriva mer idag så skriver senare igen, bye! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0