Bland det finaste jag har

Vet du hur mycket du betyder? <3 Även om vi glidit ifrån varandra en aning betyder du lika mycket, visste du det? <3 Du betyder exakt lika mycket som innan. <3 Du är det som får mig att orka när allt känns jobbigt, det är du som får mig att le om dagarna, det är du som jag saknar hela tiden. <3 Det är du som är min bästa vän, det är du som är bland det mest betydelsefulla jag har. <3

När ditt hjärta är trasigt, när ditt hjärta är sårat, när du mår dåligt vill jag inget annat än att det ska bli bra för dig. <3 Det gör ont inom mig när du mår dåligt, det känns hemskt att jag inte kan göra mycket, det gör ont inom mig. <3 Vet du varför det gör det? För att du betyder så mycket. När du är glad och mår bra, då gör jag det också, när du mår dåligt har jag också ont, för att jag vill att du ska må bra. <3

Jag vill aldrig förlora dig, A. <3 Du är bland det bästa jag vet, bland det bästa som hänt mig. <3 Jag menar det, jag älskar dig! <3

Jag önskar dig det bästa som finns, jag önskar dig lycka, jag önskar dig det vackraste i världen. Jag älskar dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0