Allt och inget

Haha jag avskyr bilden på min tungpiercing jag lade in i förra inlägget, liksom jävla kanintänder! xD Aja. xD Men jag älskar mina piercingar och planerar för en till i ögonbrynet bredvid den ögonbryns piercingen jag har nu. ^^ Det blir nice. :D Måste dock vänta ett tag, spara pengar och så. :)

Idag var jag i skolan, det var jätte tråkigt, förutom på en lektion där vi gjorde uppgifter om mobbing. :) Sådant är alltid lika intressant. :)

Sedan har jag suttit vid datorn efter det. o_o Och jag har fått hem mina nya kläder! :D Fett snygga! :D Älskar dem! :D Bild på dem kommer upp någon dag. ^^

Vill köpa ny korsett btw. xD Lol. o_o Använder ju dem ändå aldrig. xD

Och nu så tänker jag skriva lite till/om min älskade A! :D <3 
A, jag älskar dig massor! <3 Du förstår inte hur mycket du betyder, jag spricker upp i ett stort leende varje gång vi smsar och jag får sms av dig. <3 Spricker upp i ett stort leende varje gång vi skriver/pratar med varandr eller när jag tänker på dig. I skolan brukar jag ibland tänka på dig, tänka på hur mycket jag vill träffa dig och krama dig, hur glad jag är över att du finns. Man kan inget annat än att le när man tänker på dig. För du är så himla snäll, gosig, söt, bäst, omtänksam, gullig och rolig och trygg. <3 Älskar dtt skratt förresten. :) Älskar att ligga och lyssna på dina andetag när du sover, tycker om att sitta så nära dig som möjligt, tycker om att i smyg försöka röra dig, t.ex. nudda din arm.

Det finns inget ord som beskriver vilken bra vän du är. <3 Men alla borde ha en vän som du. <3 Och jag är lycklig över att få vara din vän, och som jag i julkortet skrev så hoppas jag att vår vänskap varar för evigt! <3 :') Du är bäst A, den bästa vännen som finns. <3 :)

Denna bild får avsluta mitt inlägg:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0