Hemsk dag

Hej bloggen! Jag har uppdaterat jätte dåligt på sistone. :( Har spelat massa wow nu och sen gjort en massa annat kul så. :) Idag var dock en hemssk dag. På jobbet var det ovnligt nog helt okej. :o :P Men när jag kom hem drog jag till lindex för att jag måste ha nya underkläder så köpte en del och sen ett par till baggyjeans som jag älskar. :) Men, mådde sjukt dåligt när jag kom hem och ville gå och lämna tillbaka allt. Vill inte ens kolla hur mycket jag handlat denna månad. :o Fyfan, fick panik. Så har mått dåligt över det resten av kvällen. Och nyss slängde jag en halv sopsäck med för små kläder. Jag vill inte ens ställa mig på en våg, vill inte se den hemska sanningen! :o :( Mår skitdåligt över min vikt och jag har ju gått upp ca 10 kg på ett år bara. Vill gå ner i vikt. :( Men orkar ju aldrig ta tag i det.

Tränade nyss på träningsmaskinen här hemma och blev andfådd efter bara tre minuter! Detta är helt jävla sjukt. Jag vill inte se ut såhär! Usch, blir väl att gråta sig till sömns idag. :/ Har inte mått såhär dåligt på länge. Är rädd att jag kanske är på väg ner igen. :/ Vill göra det. Första gången på länge vill jag göra det. Usch, allt känns så hemskt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0