Bättre

Det blev bättre redan samma dag som jag skrev mitt senaste inlägg. Var väl någon ångestattack eller något, låg och skakade och grät och det var kaos i huvudet och var rädd för att jag skulle göra det. Det var riktigt hemskt! :o Liksom när man får sådana attacker vet man ju inte vad man ska ta sig till. :S Men nu mår jag iaf bra. :) :D På fredag träffar jag lilla älskling igen! :D <3 Fick ett jätte fint halsband av honom i julklapp. :) <3 Naaw, saknr honom massor! :( <3 Min lilla baby! :D Haha lilla, han är äldre än mig men tycker om att kalla honom för liten för att han är så otroligt gullig. :D <3

Orkar inte skriva allt jag fick i julklapp nu, men får göra det någon annan dag. :P Just nu sitter jag och lyssnar på radio. :) Ska väl snart sova med mina älskade nallar. :D Haha höll på att ramla ur sängen inatt, ändå har jag en 160 säng. xD Det var lite komiskt faktiskt. :P Vill att det blir fredag fort så jag får träffa älskling! :o <3 Han är bland det finaste som finns. :) Älskar dig, C! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0