Träningsschema

Hej bloggen! Jag kom på när jag stod i duschen att jag måste börja träna! Nu är det verkligen dags. Man ser knappt mina nyckelben längre och det gjorde man ju förut. Dessutom har mitt ansikte blivit jätte runt. :S Åh, skäms så otroligt! Så nu har jag gjort ett shema för mig själv. ^^

Den första veckan:
- Träna 15 min på crosstrainern varje dag
- 10 st situps varje dag
- Inte äta godis eller annat liknande alls!

Vecka 2:
- Träna 30 min på crosstrainern varje dag
- 15 situps varje dag
-Inte äta godis m.m. alls!

Under vecka tre blir det nog likadant. :) Förutom att jag kommer nog öka situpsen till 20 st varje dag. :) Ska redan börja idag! :) Och ska skriva in i kalendern vilken dag jag börjar så jag vet när jag ska börja följa vecka 2s schema! :) Men jag kör alltså detta i streck, ingen vila alltså. :) Sedan kanske jag ökar till att träna på crosstrainern i 2 timmar varje dag. :) Och missar jag en dag p.g.a att jag är med en kompis eller liknande måste jag ta igen det nästa dag när jag kan och köra dubbelt så mycket. :) Jag hoppas detta kommer hjälpa, annars får jag väl läsa efter fler tips. :P Styrka skiter jag fan i, (förutom det emd situps, det är ju typ styrka) det är fettet jag vill ha bort och inte omvandla till några muskler, vill bara ha bort fettet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0