Rött hår & skrivarlägret!

Nu har jag rött hår igen! :D Dock lite mer mörkt rött. :) Men men, det är väl nice. :P Och snart åker jag! :o Är fett nervös, ska ju åka till skrivarlägret. :o Haha, tänk om jag är typ äldst? :o xD Hatar att vara äldst bland folk, så jag får hoppas det finns någon i min ålder också. xD Det var ju att man max får vara 19 år. :P Åh, är så galet nervös alltså. :o Ska vara där borta fram tills torsdag. :) Klockan 11 ska jag vara där, så får åka typ åka typ om 30 min. :) Önska mig lycka till alla! :D XD Hoppas jag skriver ihop någon bra text sen bara så jag slipper läsa upp någon dålig sista dagen. xD Och hoppas man lär sig något. :) Fast egentligen bryr jag mig inte så mycket om det, utan åker mest för skojs skull och för att träffa lite andra människor som också gillar att skriva. :D Plus så kanske man blir inspirirerad lite också. ^^ Haha, min väska är fullpackad nu så jag fick ta med mig en Ica-påse som nu är full med massa grejer. xD

Men nu ska jag checka om jag har allt med mig, bye! Hörs igen på torsdag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0