Pridefestivalen

Igår efter jobbet  åkte jag till stan och höll S sällskap på Pridefestivalen där hon delade ut flygblad med en annan tjej och en kille. ^^ Naaw, de var jätte snälla. :D Haha, första gången jag känt att det var lätt att prata med en kille också. :P Han var super trevlig. :D Tjejen också, men pratade mest med S och den där killen. :) Hade jätte kul där iaf. :D Kom hem klockan 24 igår. :P

Jag stod mest och pratade bara med S och den där killen, haha det var kallt som fan. xD :o Sedan åkte vi hem tillsammans, asså gick till tåget. :) Killen hittade inte där för han kom från Gbg, han skulle åka från samma linje som jag så det var ju bra, då hittade han iaf hem till sin kompis därifrån. ^^

Just ja! :o Det var ett hundslagsmål där också. :o Det satt en tant i rullstol med en liten vit hund i knät och sen gick en mn förbi och helt plötsligt attackerar hans stora hund den lilla. :o Man hörde liksom henne skrika och vi fattade ingenting, sen såg vi att den ena hunden attackerade hennes hund. :o Den bet den i halsen och det kom några och hjälpte till att dra loss hunden från den. fyfan, det var blod på marken och allt. Tror inte hunden klarade sig faktiskt, men de åkte iväg med den lilla hunden sen. Fyfan så hemskt. :o Sen tog polisen den stora hunden, antar att de avlivade den sen. Usch, det var hemskt att se. :o stackars ägarna till hundarna också. :(

Men annars hade jag en jätte trevlig kväll igår. :D Nu ska jag kila iväg till jobbet igen, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0