Läget just nu

Hej bloggen! :) Har börjat jobba nu, började igår. Fick verkligen tvinga mig att gå upp ur sängen. Ville inte alls till jobbet, kände liksom hur det tog emot, men var ju tvungen ändå. Sedan träffade jag psykologen och tydligen skulle hon börja jobba i vårdcentralen så jag får träffa henne i alla fall. :) Fast kuratorn ringde också från psykiatrin och sade att hon nog är den enda som har plats att ta emot mig så hon är då min samtalskontakt, hon erbjöd mig stödsamtal. Vet inte om det ens hjälper, men måste ju ändå. :/ Gillar dock inte henne. :( Men jag får väl gå till henne ändå och jag får väl ge henne en chans. Helt stört, hon tyckte det var bra att jag tröstäter och blev typ glad. :S Herregud, så ska dom ju inte ens säga eftersom att tröstäta är knappast bra! :S Blev ganska så arg, men hon tyckte det var bra. o_o I alla fall bättre än det, men jag håller inte med alls.

Längtar tills jag får tid till läkaren, hjälper fan inte att prata bara. Så fort jag går ut ur rummet känns allt lika jävla skit igen. -.- Fattar inte ens hur jag ska klara av att jobba, kan inte ens koncentrera mig längre. Fick hålla på med kundfakturor igår och idag hade jag redan glömt hur man gjorde fastän jag gjorde det igår, alltså höll på och registrera eller vad det nu är. Men jag sitter bara och tänker på annat hela tiden samtidigt så inget läggs i mitt minne. Skrev upp hu man gjorde på en lapp, verkar ju konstigt om jag glömmer dagen efter liksom. :S Aptiten på mat har väl också blivit lite dålig, vill typ inte äta något men tvingar i mig mat ändå.

Just ja, har fått en lapp så jag får fylla i vad jag gör på dagarna timme för timme, sedan får jag beskriva hur jag mår. Har märkt att det är som värst på morgonen. Jag trodde det var värst på kvällen. o_o Fast på helger är det nog det, för då sover jag typ till 1. o_o

Jag hoppas jag får träffa P i helgen, verkar dock inte bli så. :/ <3 Annars får jag väl sova bort hela helgen. :) Btw! Har fått mina lila jeans nu! :D De passade ändå, de ser fan ut som tält men på något sätt passar dom iaf, de anpassar sig typ för kroppen, skitnice! :D Har hittat en massa snyggt på schock.se som jag också ska köpa. :) Vet inte varför egentligen, orkar inte ens bry mig om hur jag ser ut. o_o Ska duscha idag egentligen man jag orkar inte. Men jag ska köpa därifrån ändå, få lite tröst för stunden samtidigt. :) Inte bra, jag vet, men när jag mår bra igen (hur lång tid det nu tar, kommer säkert ta ett år eller i alla fall ett halvår?) så kommer jag ju använda de väl. :)

Arbetsplatsen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0