Kläderna uthämtade

Mina kläder är nu hemma för några dagar sedan. :) Hämtade ut de i torsdags. :D Gud så snygga de var! :o Wie. :D I helgen ska jag väl inte göra någonting alls. o_o Förutom att tvätta kläder. Har grymt trist nu. :(

Igår var jag hos kuratorn, fick träffa läkaren också. Fyfan, det var hemskt. Satt stel som en jävla sten och var skitnervös, stirrade rakt framför mig för att undvika att titta på någon. Haha, fick fan ont i ryggen efteråt för att jag hade suttit så stelt. o_o xD Fick utskrivet antidepressiva. Började med dem igår. :) Men känns skitläskigt att det verkade som om läkaren inte ens tänkte boka ny tid för att höra hur det går och sådant. :o Liksom han sa bara "du får höja till en hel tablett efter en vecka om du vill, du får göra lite som du själv känner.". :o Jag hatar att få ansvaret själv för sådant här. :( Och liksom att han inte verkade boka någon ny tid heller, liksom ska man inte typ följa upp hur det går. :o Han sa bara att han kan vara med någon gång när jag ska till kuratorn. Liksom jag vet förfan inte ens vad läkaren heter. :S Sedan så ifrågasatte han precis allt jag berättade, blev sjukt ledsen för jag kände att han tyckte jag var rena idioten och dum i huvudet. Lol, började fan gråta sedan för att jag blev så ledsen. Haha, fan vad känslig jag är. xD Måste fan sluta gråta för minsta lilla och sluta vara så jävla känslig. :S Men det är nog p.g.a min extremt dåliga självkänsla som jag är så känslig.

Idag måste jag duscha, blä. :( Känner inte för det alls. :( Aja, ska ut och kasta massa sopor och skit nu. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0