just nu

Sitter och lyssnar på låten Trasig med Kapten Röd nu. :) Gillar den låten, texten. <3 Den har bra budskap. :)

Usch, känner mig så jävla nere. :/ Önskar att någon fanns där för mig, känner mig så jävla ensam. :/ Btw, måste bli stödmedlem på poeter.se nu! :o Har publicert hela 50 stycken dikter och texter där och man kan inte publicera mer om man inte är stödmedlem. :P Så imorgon eller nästa vecka blir det att betala ett stödmedlemsskap. ^^ Nice, det är ändå inte så mycket det kostar och det är lätt värt det. ^^

Fyfan, saknar en viss person sjukt mycket! o_o :( Men men, that's life. :P Btw, måste börja träna när jag mår bättre. Ser ärligt talat hemsk ut nu! :o Fyfan asså. :s Nej, jag ska väl sova snart. :/ Pallar inte en till dag att kämpa igenom. :( Men det är bara att kämpa på. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0