Hemma igen

Hej bloggen! Jag klarade tyvärr inte av att stanna över natten på lägret. Det belv bara för mycket, det var 15 st där och jag kände inte en ends. Alla var sociala typ, utom jag. Det blev för mycket press helt enkelt. :/ Bara att åka dit var ett stort steg, så att sova över där hade varit för mycket för mig. Känner mig besviken på mig själv, klarar fan ingenting känns det som. :( Känner mig deppig nu. :( Orkar fan inte. Kommer nog inte gå tillbaka till lägret heller för då måste jag upp så jävla tidigt och det är sjukt jobbigt. Liksom måste ta bussen som går klockan 7 redan. :S

Jahapp, då blir det väl att jobba hela veckan då. Fyfan, pallar inte. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0