för mycket begärt

Hej bloggen! Sitter och har sjukt tråkigt nu, orkar inte ens spela Sims nu. Jeansen jag beställde från bubbleroom har kommit också, de kom igår. De passade mig, satt dock lite tight. Får försöka få ner min vikt lite så de sitter bättre. Känner mig så jävla äcklig och tjock. :( Åh, ångrar att jag inte frågade efter dne där killens msn igår. :( Eller typ efter hans nummer. Liksom fan, lär aldrig mer få se honom nu. :( Liksom tänk, hade världens chans att få en ny kompis men vågade verkligen inte frrga honom om hans msn eller något även om det var lätt att prata med honom. :/ Aja, den chansen är ju förstörd nu.

Fan, allt går åt helvete nu. Med precis allting. Pallar fan inte. Orkar inte sova inatt för jag orkar inte att det blir en ny dag. Orkar inte med ett skit just nu. Har ingen som helst lust att gå på det där jävla lägret men jag är nog så gott som tvungen. :/ Åh, kan inte allt bara bli bra för en gångs skull?! Blir tokig, fan varenda jävla gång jag är glad ska något annat dyka upp som gör att man blir ledsen igen. Låt mig förfan må bra, en enda jävla dag. Är det för mycket begärt? En liten ynka dag, snälla. Men nej då, man får förfan aldrig må bra. Alltid ska det vara något som förstör. Tack, jävla liv! Fyfan vad jag avskyr det. Någon som vill byta? Ger gärna ut mitt värdelösa liv helt gratis. -.- Fyfan, verkar som om det är för mycket begärt att bara må bra en dag. :S Vafan har jag gjort för att förtjäna ett sånt här helvete liksom. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0