Eskilstuna igår

Igår drog jag till Eskilstuna och gick på bio med H och F. Det var riktigt kul! :) Vi såg filmen Jag saknar dig. Den var riktigt bra! :D Grät dock inte, fick bara tårar i ögonen så blev lite besviken på det. :( Hade förväntat mig att det skulle vara en riktig gråtfilm för mig, men det var det inte. :P Men den grep verkligen tag i mig, hemsk var den. Efter filmen drog vi till Subway, käkade en smörgås med tonfisk i. :)

Sedan drog jag hem vid 8 på kvällen, tåget blev inställt så fick vänta en timme. När tåget var framme i Enköping stannade tåget i en halvtimme p.g.a signalfel, sedan fick vi alla åka buss hem istället eftersom det fortfarande var signalfel så tåget inte kunde åka. Kom hem runt 12 på natten. Kände mig sjukt jävla ensam och blev helt depp.

Idag har jg ockås känt mig deppig, ville inte kliva upp ur sängen. Höll på att få panik. Medicinen verkar inte hjälpa mycket, får säga det till läkaren. Har tröstshoppat idag på internet. :) Köpte ett linne, en tröja och någon typ av nattlinne från bonprix. :) skitsnygga var de! :)

Ska tröstäta mitt sista godis från igår, känner verkligen att jag behöver något och att tröstäta godis hjälper iaf lite för stunden. Vet att jag lovade att sluta men det håller inte längre, inte nu när allt känns skit.

På onsdag ska jag till kuratorn, känns skönt. Hoppas dock inte läkaren är med, gillar inte honom. :/ Plus att jag blir så jävla nervös att jag inte ens vågar berätta allt jag vill säga. o_o Aja, hoppas det går bra iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0