.

Idag har jag jobbat som vanligt. :P Var väl inte så roligt precis. :P Haha, pinsamt! xD Jag höll på att bära upp en massa pärmar till lagret och taket är ju snett där så man får typ krypa in där och efter att jag gjort det några gånger blev jag ju helt svettig. Så sedan kom det en man dit med sin son tror jag, och så hälsade dem och jag var helt jävla svettig. xD Rann liksom svett från pannan och allt. xD Lite pinsamt var det allt. :P

Det är nog bevisat, det är nog på morgonen jag mår som sämst, och sent på kvällen. o_o Nu är jag fyllt i den där lappen jag fick så ser man klart och tydligt att det är så. o_o Just nu sitter jag och lyssnar på musik, lyssnar på deppiga låtar av Kent. o_o xD Men åh, önskar att allt vore bra. :( Orkar inte sriva mer, skriver mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0