,

Jag lade mig sent igår, kunde inte sova, ville inte sova. Ville inte att det blev en ny dag att kämpa sig igenom.

Vaknade 7 imorse, kände ingen ork för att kliva upp. Sade att jag hade ont i huvudet. Sov fram tills 11. Sedan åt jag frukost och nu sitter jag här. Kände knappt för att äta något. :S Vill fortfarande ligga i sängen, sova bort allt. Men lovade att komma till jobbet efter lunchs. Orkar egentligen inte jobba, vill gör något kul för att få vila tankarna och mina känslor ett tag. Men vad är ens kul nu liksom? :S Finns ingenting som är kul. Spelade Sims igår efter jobbet, men kunde inte hålla tankarna borta. Längtar tills jag får träffa psykologen, säga som det är, prata ut. Men jag vet att det inte hjälper, så fort jag kliver ur rummet kommer allt emot mig som en bomb. Känner ingenting nu, känner mig helt tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0