det kanske inte är meningen

Åh, mår så jävla dåligt nu! Vill gå på bio men ingen vill ju fan. :/ Har i princip deppat hela jävla dagen. Känner mig så jävla ful också, fulast i världen. Är inte värd någonting, är tjock och ingen tycker om mig. Det är så det känns. Måste bli smal, måste se bra ut. För gör jag inte det är jag inte värd något känns det som. :/ Orkade inte ens träna idag p.g.a. min jävla mensverk! -.- Ipren hjälper typ knappt. :o Åh, vill fan bara må bra någon jävla gång! Känns som om det inte är meningen att man ska må bra. :/ Först får man depression (tror jag fortfarande har det, får ju dock behandling mot den nu) och nu när det känns lite bättre med den får jag plötsligt världens jävla ångest över hur jag ser ut, försöker depseprat gå ner i vikt och känns som hela världen är emot mig och att jag måste bli smal för att bli lycklig och må bra och för att bli omtyckt. Fan! Hatar mitt fucking jävla liv! Helt jävla värdelöst! Seriöst, vill någon byta liv med mig eller? :S Har fan gått och väntat nu i ca typ 8 år elr ngt på att må bra. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0