Dåligt

Åh! :( Massa saker är åt helvete just nu. :/ Och jag tränade inte idag, har ätit massa onyttigt. :/ Ångrar mig som fan! Mår så jävla piss p.g.a hur jag ser ut men jag orkar ju fan inte ens träna. Min enda räddning är att få tllbaka den. Men då vill jag inte att den är lika elak. Seriöst, orkar inte se ut såhär mer! Ser så hemsk ut, är fulast i hela jävla världen! Vill knappt titta på alla andra för de är så fina och det påminner mig om hur värdelös jag är. Är inte värd någonting. Vågar inte tro på folk som säger snälla saker, vågar inte tro att de menar det. Är rädd för att alla ska lämna mig, jag vet att de kommer det någon dag. Då kommer jag vara fan vara ensam, inte ha någon alls, bli deprimerad, inte orka mer. Det är så jag tror min framtid kommer se ut. Härligt liksom. -.- Åh, känns så jävla jobbigt. :( Vill bara skrika åt alla att de ska erkänna att jag är ful, att de egentligen inte ens vill titta på mig för hur jag ser ut. Vill inte mer, vill inte se ut såhär. Alla andra är så jävla fina, vackra och jag är bara en äckligt ful människa i den här världen. Börjar tro att folk skäms för att vara med mig bara för att jag ser så ful ut och tjock/rund ut. Åh snälla, ge tillbaka den till mig! Om någon visste hur man gjorde en sjuk, så hade jag velat att den berättade det för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0