blä

Nu har jag tränat för dagen! :) Gjorde 20 situps istället. :P Lol, blev helt jävla svettig efter att ha tränat på crosstrainern. :o Men har ju inte tränat på över ett halvår, nästan ett helt år. Så det är väl inte konstigt. :P Men fyfan, mår så jävla dåligt när jag ser mig i spegeln! Mitt ansikte och min mage ser helt jävla hemsk ut. Ser fan ut som en kärring typ, ingen jävla nittonåring. :/ Liksom min kropp ser ut som på förr i tiden, då man hade kurvor och var typ tjock. Åh, mår så jävla dåligt! Seriöst, kan man typ inte svälta sig elr ngt. o_o Kan fan inte ens träffa någon när jag ser ut såhär. Mina armar har fan blivit tjocka också. o_o Fyfan, vill inte se ut såhär! Och jag har fan snart dubbelhaka känns det som. Ju mer jag ser mig i spegeln ju fulare blir jag. Panik förfan! :o

Ska sluta dricka mjölk också typ, känns som om man blri tjock av att dricka mycket mjölk. o_o Får börja dricka vatten istället. Åh, fyfan vad dåligt jag mår! Vill bara att någon ska säga att jag är fin som jag är, och verkligen mena det. Fast iofs, jag är ju inte det så ingen kan ju mena det. o_o


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du ÄR fin som du är <3

2011-08-14 @ 19:12:33
URL: http://evelinas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0