Beställda!

Skorna + kläderna är beställda nu! :D Woho! :D <3 Åh, älskar de kläderna! :o Hoho, så snygga! :'D Och skorna också. :D

Idag ha jag ju jobbat och på kvällen var jag med S, M och två till. :) Det var kul. ^^ Sedan köpte jag ju kläderna och har lyssnat en massa på Raunchy! :D ÅH gud så bra de är! :o <3 Vilken tur att jag upptäckte dem liksom. :)

Nu sitter jag och chattar lite på msn med trevligt folk. ^^ Skriver med A, nalle har ingen mobil nu. :( Så vi får skriva på msn som förut på de gamla tiderna då vi inte hade varandras nummer. xD Och ja, jag kallar honom nalle. o_o xD Jag är tigerunge och han nalle. :) xD Yaay, tigrar är söta! :D xD Fast det är ju inte jag. xD

Åh, är på gullhumör nu känner jag. o_o Tycker allt och alla är gulliga och vill krama alla. xD Var sjukt länge sedan jag var på gullhumör! :o xD Aja, det är bra att man är det ibland. ^^ xD

Vill inte sova! :o ÄR ju nattmänniska, vill vara uppe. :( Men ska upp klockan 7, kommer dö fan. o_o xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0