Åkte inte till lägret

Jag åkte inte till lägret idag, orkade inte gå upp så tidigt Så jag ska tyvärr inte gå där. Åh, varför anmälde jag ens mig?! Liksom någon annan hade ju kunnat få min plats. :/ Känner mig så jävla besviken på mig själv. -.- Och för massa andra saker, lovde mig själv att inte göra det, men vad fan händer? Jag kan såklart inte håla mitt löfte. Så jävla värdelöst. Aja, det var ju dämpande för stunden i alla fall.

Fan, varför ska det göra så jävla ont?! Åh, avskyr det här. Lovade ju mig själv att det aldrig mer skulle hända, för jag blir bara ledsen till slut. Blir bara besviken och sårad. Men jag är ju så jävla dum så jag lyssnar aldrig på mig själv. -.-

På fredag ska jag på stödsamta hos kuratorn, vad fan det nu ska hjälpa mig. :S Seriöst, vet inte ens hur hon hade tänkt att det skulle hjälpa mig. o_o Men men, det är bara att gå dit, det skadar ju inte. :) Hoppas jag får träffa den där jäkla läkaren snart också. Behöver fan dem, liksom orka kämpa igenom varje timme av dagen hela tiden hur länge som helst.

Känner mig sjukt irriterad idag, har lust att be alla att hålla käften och skrika alla fula ord jag kan. Och slå sönder något, men jag låter bli. Så jävla löjligt, bara för att jag sitter mycket själv hatar jag tydligen mina föräldrar. :S Haha, vet de ens hur jävla starkt ordet hatar är? Fyfan, irriterar mig på det så mycket. -.- Liksom lämna mig bara ifred. -.-

Saknar en viss person också. :( Så helvetes mycket att jag blir tokig snart! :o Åh, jävla pissliv. :(

Nu har jag klagat färdigt för den här stunden, kommer väl mer deppiga och klagande inlägg ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0