15/8 2011

Fan! Jag har redan brytit mitt träningsschema! Åh, känner mig så hopplös. Klarar ju fan ingenting. :( Känns som om allt går åt helvete just nu. Fan! -.- Vill ha tillbaka den!! Så den kan rädda min självkänsla och mitt utseende. :/

Åh, känner mig så jävla ensam också. Är helt övertygad om att när jag är gammal kommer jag dö en ensam död. Ingen kommer att finnas där, det kommer inte finnas någon som kommer kunna sakna mig. Hemsk tanke jag vet. o_o Men jag känner på mig att när jag är lite äldre kommer jag inte ha en enda vän alls. Alla kommer ha hunnit lämna mig ensam. Och jag är så jävla rädd för det! Går liksom i förväg och är rädd och orolig över det. Liksom det är redan 4 nu som har lämnat mig. Jag visste det, alla kommer att lämna en till slut.

Såg på sorglig film idag. :) Den var riktigt hemsk och sorglig, fick ta fram näsdukarna. :P En riktig gråtfilm var det! :)

Jag ska väl snart sova. Men vill inte att det blir en ny dag. :( Börjar kännas värre igen, biverkningar kanske? Eller är det verkligheten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0