-

Känner mig deppig nu. :/ Känns som om det aldrig kommer bli bra. -.- Vill spola tillbaka tiden! :( Någon so mvill bygga en tidsmaskin med mig? (a) xD Och vill vara odödlig. o_o Men usch, vad hemskt att bara dö sen när man blir gammal. :( Nej, nu får jag itne tänka på sånt hemskt. o_o

Usch, är fan ledsen. :/ Liksom man säger väl ändå till folk att dom är fula. :S Även om man krånglar till det så att det låter bra, asså läser man mellan raderna fattar man attt dom menar det. Man blir så jävla less på sådant, liksom jag vet att jag är ful, ingen behöver säga det till mig. :S

Nu sitter jag och lyssnar på deppmusik. Orkar inte gå till jobbet imorgon! :( Vill inte ens på det där jävla skrivarlägret. :/ Men jag måste, bättre det än att jobba. Åh, snälla! Låt mig få må bra någon gång. :( -.- Är så jävla trött på det här! Orkar fan inte deppa sönder. -.- Förstår inte hur jag ska stå ut hela den här veckan. :S Jag vill göra något kul. :( Hela mitt jävla lov satt jag ju hemma typ. :S Fast var iaf med P också, det var kul. :)<3 Något bra iaf. :) Sedan var jag ju på underbara Sonisphere! <3 :D Och såg Broken Door på grönan, det var kul det med! :D <3 Men det var det enda jag gjorde på hela mitt 4 veckors långa lov. o_o Och nu ska man jobba i ett helt jävla år tills nästa långa lov. :(

Fyfan, mår skit nu. -.- Orkar fan inte jobba imorgon, jag orkar verkligen inte. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0