-

Fan, jag orkar inte till jobbet imorgon. Känner inte alls för att gå dit. Trivs ju inte ens där, det är skittråkigt att jobba där. -.- Och behöver mer variation känns det som, tröttnar ju så snabbt. Försöker liksom dra ut på tiden hela tiden, sitter säkert inne på toaletten i typ 10 min för att bara dra ut på tiden. Längtar hela tiden tills jag slutar. Usch, önskar nästan att jag gick i skolan istället. Då hade man fan kunnat skolka igenom dagarna. Bara ligga hemma i sängen och sova hela dagarna och nätterna. Blä på mitt liv! :(

Orkar inte ens skriva något mer nu. -.-

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: tack vännen <3



du är också fin :) kan du fortfarande på tisdag ? <3

2011-09-02 @ 10:46:55
URL: http://evelinas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0