-

Åh, läste nyss micahs blogg. Fan vad fin hon är! Hon har så himla fin kropp. Blir så avundsjuk, vill också vara smal. :/ Måste sluta äta så mycket, jag måste! Vill må bra nu också så jag orkar träna. Då kommer jag fan träna massor, vill liksom bli smal. Känner mig så jävla tjock. Avskyr att gå runt på stan och se alla andra som ser så bra ut medan man själv är fulast i världen. Det spelar ingen roll om någon säger att jag ser bra ut, jag vågar inte tro på det ändå. Åh, får inte äta så mycket. :( Vill inte se äcklig och ful ut, vill se bra ut. Jag vet att jag duger för en del, men jag vill duga för alla. Fan, jag hade nästan kunnat döda för att få bra ut. :( Liksom jag vågar fan inte ens ställa mig på vågen, väger säkert massor.
Ärligt talat, vill få tillbaka min ätstörning ibland. :/ Jag vet att det är en sjuk önskning men det var den enda gången jag kände mig stolt över hur jag såg ut. Då var jag riktigt smal, kompisarna berättade förskräckt hur mycket jag rasat i vikt och hur smal jag var. Men de förstod inte, jag blev lyckligast i världen när de berättade det. Jag blev så himla lycklig, jag har aldrig känt mig så lycklig innan! :o Jag hade helt plötsligt jätte bra självkänsla, var nöjd över hur jag såg ut. Jag kände mig så jävla stolt, ville nästan visa upp för mig för folk, haha fast det va ju mindre bra. :P Men älskar att man hade kontroll, kände sig lycklig och stolt. Fast det varar ju bara tills någon upptäcker allt. :/ När jag bor själv vill jag fan få den igen, lol låter som om jag vore någon pro ana. o_o Fast jag önskar ju inte den sjukdomen till någon annan, bara till mig själv även om det var rena helvetet. o_o Men jag har planer inför framtiden angående det här och jag ska fan lyckas! För jag vill bli lycklig igen och det här var den enda gången jag någonsin känt mgi lycklig i hela mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0