Worthless days

Känner mig allmänt nere just nu. o_o Ingen aning om varför men antagligen den gamla vanliga anlednignen - att jag bara sitter och gör ingenting. Och nej, jag har inget annat kul att göra som lockar mig heller.

Lyssnar på deppiga låtar med Kent, som nu blivit den musik jag oftast lyssnar på ifall jag känner mig nedstämd. xD Och grejen är att jag lyssnar på samma låtar om och om igen. xD Har kanske endast 4 eller 3 låtar jag lyssnar på hela tiden. xD

Sista lektionerna i skolan gick hyffsat bra, orkade dock inte lyssna mycket på genomgången och var sjukt trött och lite ofokuserad. Sedan så har jag skrivit massa med M idag. :D Nice det. ^^

På fredag är det studiedag. Blir väl att deppa den dagen skulle jag gissa på. Tyvärr. Säkert i helgen med, det förvånar mig inte om det blir så och jag är väldigt säker på att det är just så det kommer att bli. Men men, huvudsaken är väl att man ens lever, även om jag slösat bort halva mitt liv på ingenting alls. Och kom nu inte och säg att jag får hitta på saker, för saken är den att jag inte finner något roligt att göra mer än att kanske göra något extra kul med vänner. Men, vännerna är tyvärr lite för långt bort.

Frågan är ju dock vad man ska göra i helgen. Orkar liskom inte sitta här och glo. Liksom vad gör människor? Skulle vara bra om någon listade upp en lista så jag vet hur en normal människa spenderar sin dag. -.- xD Fast troligtvis skulle inte de gamla standardgrejerna så som TV, dator, spel m.m. locka mig tyvärr. Men skulle vara intressant att filma en person en hel dag och se hur den personens dag såg ut.

Jag har på sistone starkt funderat på vad folk gör. o_o Liksom jag är inegn person som gillar att bara sitta och glo, fast det gör väl ingen. :P Eller vad vet jag.

Men som sagt gissar jag på att helgen blir "kämpa-igenom" dagar. Jobbigt, men så ligger det till. Det enda bra jag ska göra är att åka till stan till piercingstudion. Men det varar ju tyvärr bara i några timmar. Typ 2 timmar. Sen är det över, sen sitter jag och glor igen.



Ja, det är lite så jag känner mig: Tittar ned och tänker hopplöst "Fan...".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0