Worthless day

Det blev inte den klädseln som jag i tidigare inlägget visade. P.g.a spöregn. Det regnade inte sådär rakt heller utan snett så paraplyt var värdelöst och när jag kom halvvägs till skolan så ringde jag pappa och frågade om han kunde komma och hämta mig så jag kunde byta skor. Dock kunde han inte det så det var bara att springa hem igen. Mina skor var som vattenpölar, jag har ju hål i sulan så allt vatten hamnade i skon. o_o Så det kändes som att trampa i vattenpölar. Älskar mina trasiga converse alltså! xD

Sedna när jag kom hem stod jag där med blöta kläder, det rann bokstavligt talat vatten från kläderna när jag hängde de på tork. o_o T-shirten var dock inte blöt, bara tjocktröjan och alla andra kläder. Så då var det bara att byta om, sedan fick jag skjuts till skolan av Hs mamma. :) Och kom 15 min försent, härligt va? :D xD

Gick bra i skolan, hade bara två lektioner. :) Sedan så har vi fått i uppgift att analysera en låttext på svenska och spela upp den. Sämst, liksom svenska låtar? o_O Aja, får bli någon gammal med Kent då. xD

När jag kom hem satte jag mig vid datorn, as usual. -.- Fan vad värdelöst. :S Seriöst, en totally worthless day idag asså. -.- Känner mig typ deppig nu också, gör ju ingenting typ så det är väl inte så jävla konstigt. -.-

Imorgon blir det troligtvis en till worthless day. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0