Tungan piercad!

Yes, nu är tungan piercad. ^^ Gjorde inte ont faktiskt! :o Haha, jag var sjukt nervös precis innan och tänkte "vågar jag göra det här?". xD Men sen när han började massera tungan kändes tungan så himla smal, den kändes liksom inte tjock. :) Så då lugnade jag ner mig lite. xD Kändes typ som att pierca läppen. :)

Kan dock säga att det gör ont just nu och att den svullnat en del. o_o xD Men men, det hela är värt smärtan. xD Och prata kan jag fan knappt. xD

Men jag hoppas det inte gör himelskt ont imorgon i alla fall. :P Lär ju tyvärr göra det, men man överlever. xD

Bytte även staven i underläppen, fan vad liten den ser ut nu. :( XD Ser ju knappt den. xD

Imorgon blir det att plugga på svenskaprov och ett prov vi ska ha i webdesign. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0