Trött

Skoldagen idag var helt okej, gjorde absolut ingenting utan satt bara och pratade o smsade. Så får väl jobba lite hemma då. o_o Var dock inte många uppgifter att göra så det var lugnt. :) Vi fick gå hem tidigare idag också, skulle ha slutat 16.10 men sista lektionen blev inställd, nice nice. ^^

Fan, vi har typ rätt tight schema i skolan med UF. -.- Jag vill inte ens ha något UF-företag! :o Sjukt jävla tråkigt, längtar inte ett dugg och vi har knappt kommit någon vart. Känns som fel linje det här egentligen. o_o Men jag kan inte heller byta till något Naturbruksgymnasie eftersom att jag inte kan läsa matte D, vilket man då måste. Varför jag inte kan läsa matte D är för att jag klarade knappt matte A, så då lär det inte gå att läsa matte D. xD Så jag får helt enkelt stå ut och sedan plugga på komvux eller något liknande när jag är klar med gymnasiet.

Just nu sitter jag och lyssnar på Kent med massa gamla deppiga låtar. Känner mig smått nere idag, vill liksom inte göra något. Känner mig trött, på allt. Vill sova bort några år, slippa tänka och känna. Gick inte till UM och bokade tid idag heller, klarar inte av det. Vet att jag måste men jag klarar fan inte det. Får se om jag klarar av att boka tid någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0