Tränat

Skolan gick bra idag, gjorde inte så jätte mycket, ena lektionen stod läraren bara och pratade.

17.30 cyklade jag iväg till gymmet och var med på Step up. :) Känns som om det gick bättre den här gången än sist. :D Var inte lika jobbigt liksom. :) Är i alla fall hyffsad nöjd! :D

När jag kom hem åt jag middag, det blev två stycken frallor till middag. xD Ville inte äta maten, den såg inte god ut så jag mådde illa när jag såg den. o_o :P

Den här spindeln såg jag när jag kom hem från gymmet! :o



Sjukt vidrig är den! :o Fick panik när jag råkade komma åt spindelnätet och den började klättra. xD Men snacka om vilken bamsing! :o Där har jag ju dock zoomat in och tagit närbild, men fan vad stor den är irl! :o Typ lika stor som en tumme, runt 2-3 cm stor. :o Spindelnätet var också grymt stort. xD

Haha, lägger upp en bild på min bakgrundsbild jag har på mobilen också eftersom jag lovade visa den för A. :D



Haha, sjukt söt ju! :D Nalle kommer säkert utbrista högt "Naaw! :D" när han ser den. xD <3 Haha, riktigt söt är den. ^^ Ankan på bilden simmar runt också. :) Sen när man laddar mobilen så kommer en kran och släpper bananer som apan får i munnen sen. xD Alltså kranen kastar ner bananerna i apans mun. :P Har den som tema, tycker den är sööt! :D xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0