Totalt värdelös dag

Som rubriken lyder så har denna dagen varit totalt värdelös. -.- Jag har inte gjort ett skit mer än att läsa olika forumstrådar på ec och suttit här och lyssnat på musik. Sedan har jag ju dock diskat men det är väl ganska värdelöst det med. o_o Åh, är trött på värdelösa dagar. Seriöst, snart har jag fan inget liv. :S Sitter här dag ut och dag in efter skolan. Men finns fan inte mycket annat att göra.

Saknar gamla tider, saknar dem som fan! Sämst att jag sabbade chansen till att få en ny vän - E. -.- Okej, det var inte bara mitt fel, hans också. Men ändå. Hela jag är fan fail, fail som fan. -.- Avskyr mig just nu i skrivande stund, avskyr alla chanser jag har sabbat, avskyr hur mitt liv har förändrats till det sämre.

Vill ha ett liv, ett värdigt liv, vill inte leva såhär. Kan säga att jag knappt har någon lust med någonting längre. Nästan ingenting alls är lockande, för jag finner ingen lycka eller glädje i det. Längtar inte ens tills jag ska pierca tungan, finner ingen glädje i det just nu. Det enda jag finnes lycka i är att få träffa A. I alla fall så känns det så just nu. Seriöst, vad gör en vanlig människa? Vad gör den om dagarna? Tror knappast den sitter vid datorn hela tiden. Det är liksom inte ens kul. o_o En helt värdelös dag som sagt, värdelös som fan.

Ska ringa till UM o boka tid för att prata har jag bestämt, det blir nog lättare än att gå dit. Ska ringa imorgon efter skolan när jag har kommit hem. Känner ingen lust att gå på Moshpit Open heller egentligen men nu är biljetterna beställda och allt och jag antar att det är bättre än att sitta här och bli fet.

Känner mig fan arg, arg för att allt ska kännas så jävla jobbigt. Orkar inte göra några läxor heller, får göra dom någon annan dag. I just want to sleep..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0