Sovmorgon

Yes, idag har jag sovmorgon fram till klockan 12! :D Åt nyss frukost och nu är det 30 min kvar tills jag kan gå till skolan, så tänkte slänga in ett litet blogginlägg. x)

En god nyhet är att jag snart kan pierca tungan eftersom att piercingen i ögonbrynet äntligen snart har läkt klart (har haft infektion i den i nästan två månader). :D Funderar på om jag redan ska pierca mig nästa vecka. :) Men så blir det nog inte ändå eftersom att jag ska vara hos mamma och hennes sambo och hon är strängt emot piercingar och just nu när jag är i en period då jag mår dåligt blir jag extra känslig så jag orkar inte få en massa skit för det. :) Så i så fall blir det om 2 veckor. :)
  Men jag tänkte åtminstonne byta staven i underläppen till en kortare (har ju haft i en längre nu), kände att det är dags nu. :P Det är bara drygt att ha en för lång eftersom den skaver mot tänderna då. :) Sen blir man ju extra fin till mohpit open. :D XD Haha lol, nej men känns kul att ha i den riktiga då och inte någon jättebig läkstav. :P

Efter skolan idag har jag faktiskt inte några planer mer än att dammsuga rummet, tvätta lite kläder och fixa disken. :) Sen blir det nog att duscha och sedan sitta här.

Haha! Jag satt här Hela dagen igår. XD Då menar jag hela dagen eftersom att jag inte ens var i skolan. xD Värdelöst som fan. xD Men vad gör man när man inte har annat för sig. :P





Haha dissa de fula byxorna jag hade där. o_o XD Men de är faktiskt riktigt sköna, dock inte snygga. o_o Haha, ville släng upp en gammal bild på mina gamla converse som då var nya. :P Nu är de helt sönderslitna och det är hål i sulan. xD Det är det enda dåliga med converse, det blir alltid hål i sulan vid hälen! :o Mina nuvarande är också trasiga där men har varken råd eller ork till att köpa nya. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0